Sidor

torsdag 22 juni 2017

Hedvig`s stora dag

Då hade den där jobbiga dagen kommit för Mimmie 


och 
Det var dags för oss 

att önska den lilla fina tjej

ett fortsatt undebart liv hemma hos Nelly och Morten
och för oss att säga hejdå! 


Det är inte lätt och känns i hjärtat. Men som jag sagt förr hade jag inte känt så 
skulle jag inte hållt på med detta. Jag känner sådan kärlek för de små och hoppas
jag förberett dem väl för framtiden.
Självklart var vi tvungna att ta familjefoto.
H

Hejdå mamma Mimmie!
Med finaste syster yster Signe.


sen var jag ju tvungen att ha på storasyster JoJo med

De är ju faktiskt helsyskon,

Kärlek!


Signe är med om man tittar riktigt noga!

Ska jag få följa med er idag?


Varmt lycka till med fina Hedvig! 

Men vänta ... kan ju inte avsluta dagens blogg med tårar i ögonen.
Avslutar istället med Signe och en bild där hon verkligen ser 
pruttnödig ut =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar