Sidor

lördag 6 maj 2017

3 v ( en dag försent)

Jag hade ju lovat att avslöja deras tilltalsnamn igår men blev visst lite sträckbänk till idag.
Trumvirvel!!
Lilla Brun är ju en söt liten
 Signe!!
(hade äldsta sonen till hjälp med foton inte så van)

Lilla Röd är ju en söt liten 
Hedwig! 


De är helt underbara men tror jag sagt det förut ;)
Men tror ni förstår när ni ser bilderna.


 Det går framåt hela tiden med Signe`s gå träning.
Filmade idag och det blev lite lekinviter från Hedwig.
i vanliga fall om jag inte hållit i kameran hade jag benen "rätt" i slutet
så hon hade fått fortsätta jobba. Men visst har det hänt en del.
En annan sak jag lagt märke till är att hon nu sover mer på sidan och på ryggen.
JoJo passade på att ta en vända in när Mimmie var ute.
Hon försökte även igår men då var Mimmie där och ja hon fick allt
veta att där har hon inte att göra!
Lilla sötnöten sitter och undrar vart tog syrran vägen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar