Sidor

måndag 8 maj 2017

Händer det grejer

Vi har fått en nytt syskon!
Han är lite stor men väldigt mjuk.
och snäll säger inte ett skvatt när vi provsmakar honom.

Ett fel har han. 
Finns ingen servering.

Nu börjar de vara lite mer vakna och de rör sig mer och gör försök till att busa.
Ser ni lilla Signe sitter också nu.

Titta så framåt det går. Jag har fortfarande tejp kvar men 
nu hänger benen med bara lite mer balans sen är hon i fatt syrran.

Ännu har jag inte börjat med smakportioner av riktigt mat.
Tänkte vänta ett par dagar till eftersom de varit sena hela vägen innan.
Ingen risk att de går hungriga , Mimmie har massor av mat.
Kolla på Hedwigs svans när mjölken rinner till.
Tyvärr är Mimmie urtråkig när jag ska ta bilder på de små.
De kan ligga så sött och gullig och jag fram med kameran men se då
hoppar ju hon i sen blir de fart på de små. 
Men annars är allt bra med dem de är så söta.
Tror ni håller med mig!!!
Idag har Gunilla,Ida med pojkvän varit här och gullat dem.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar