Sidor

onsdag 3 maj 2017

Dygn 19

Lilla röd har börjat bli riktigt stabil nu i bakstället och 
göra tappra försök att hålla balansen.
Lilla Brun är inte riktigt där än

Men går ju bra att busa ändå eller i allfall göra lekinviter.
Äntligen börjar det hända saker!!
Ska till veterinären med JoJo imorgon tänkte ta med småttingarna och 
Mimmie och be Åsmund göra en liten kontroll av dem.
Jag är ju en hönsmamma kanske ännu mer med dessa pga av all dramatik i 
början. Känner att ska vi ändå dit så varför inte?

Hade dem ute på golvet en liten stund när jag städade lådan.
Lite upptäcktsfärd, fast egentligen är de för små än
men jag njuter så av att se dem gå/stå/bus träna.


Titta så fina ögon jag har!!!
De blir helt annan personlighet när de öppnat dem.

jag ser också!!!
Inte klokt vad jag älskar dessa små!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar