Sidor

lördag 3 juni 2017

Hej

Har ni saknat oss? 
Blir lite si och så med inläggen nu och vet ni vecko kort är inte tagna än. Tänkte tagit de nu precis innan men se de små sover så sött och man väcker inte en björn som sover;) 
Inte heller små söta valpar som haft en lång dag med mycket jobb.
Först övervaka trimningen av Mio och Fidelie. Inte minst fanns det en massa spännande att utforska . Men såklart blir det bilder när vi somnat.


 Skönt med extra mamma att sova hos.
Nix vi slapp undan idag.
Valparna är ju med mig ungefär överallt och på det sättet blir de vana vid alla 
ljud och grejer som händer. 

Idag fick vi maten på uteservering.

Mat ska visst vara godast när man äter "ute" men vi tyckte allt det smaka samma.

Matgladast är tro det eller ej Hedvig.
Var det mig ni pratade om?

Pussgurkor är vi och jag märker mest hos Signe ,Mimmies
dra med tassen för att kela mig mer. Signe använder sin tass ofta till det.



Hevig körde nos pussar . Kan komma tass även hos henne men inte lika ofta.

Jag har smygfilmat dem ifrån fönstret för kommer jag vill de bara mysa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar