Sidor

onsdag 14 juni 2017

Massa bilder

 I söndags var Nelly och Morten och hälsade på sin lilla Hedvig igen.
En varm eftermiddag blev det men hundarna njöt och självklart glömdes inte
lilla Signe bort. Lägger in massor av bilder eftersom bloggandet inte hunnits med.







Mimmie passar såklart på !

Hedvig låg och betraktade mig igår kväll när jag höll på med att laga middag.


Signe i drömmarnas värld och Mimmie ser till att ge henne en rejäl avtvättning.












Goa tjocka magen.


Kan man inte gå runt

Kan man gå över!

Som ni ser är allt bara bra! Världens goaste valpar.
Som ni vet ....tror jag sover jag ju i valprummet sen några nätter pga av Fidelies löp.
Jag kan ligga och titta på tv en stund innan jag somnar utan att de störs.
Mimmie hoppar in och ut till dem under natten och Fidelie tittar till dem med. Ett par nätter har Aldo 
(sonens hund som vi passar) väldigt gärna velat hälsa på Fidelie ;) och både krafsat på dörren och sjungit lite men de har inte störts av det heller.
När de väl kommit in i hagen och fått mat sen lägger de sig till ro för att sova gott tills
min klocka ringer. Har aldrig varit med om dess like till snälla valpar.
Ligger man på golvet eller gräset kommer de och kryper in till en för att tanka kärlek en stund.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar